Szállítás / fizetés

A Webáruházban leadott rendeléseket általában 2-5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház minden esetben törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható.
Amennyiben a szállítási időt nem tudjuk tartani, úgy minden esetben felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk Veled a késedelem okáról.

A Webáruház a megrendelt termékeket GLS csomagküldő futárszolgálat útján történő kiszállítással juttatja el az általad megadott címre, illetve lehetőséged van, GLS csomagponton való átvételre is.

Kérjük, hogy a pontos, és zökkenőmentes szállítás érdekében, figyelj a szállítási cím pontos megadására, illetve kérjük, hogy az értesítésekhez az e-mail címet és mobiltelefonszámot is pontosan add meg.

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálattal belföldön

A GLS futárszolgálat a kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) normál munkaidőben 8 és 17 óra között végzi.

Amennyiben van rá lehetőség olyan címet adj meg szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodsz (akár munkahelyi címet is megadhatsz) vagy hozzátartozód, esetleg szomszéd tartózkodik.

Házhoz szállítás választása esetén, a csomag feladásakor, a szolgáltató e-mail értesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról.
A értesítőben megtalálhatód:
- a rendeléshez tartozó csomagszámodat,
- utánvételes vásárlás esetén az utánvét összegét, illetve 
- a futárszolgálat weboldalának elérhetőségét egy jelszóval, melynek segítségével akár a kiszállítás időpontját is módosíthatod.

A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével. Amennyiben szükséges, a futárral is lehet egyeztetni a kiszállításra vonatkozóan, ezen túl a GLS ügyfélszolgálata is elérhető (hétfőtől- péntekig 7:00-20:00 óráig. Telefon: 36-1-802-0265  - normál tarifával hívható belföldi szám), valamint egy webcímen a csomag aktuális státusza is követhető (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes).

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, értesítőt hagy a következő kiszállítás időpontjáról.

A GLS munkatársa háromszor kíséreli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem jár sikerrel, a csomagot visszaszállítják részünkre.
Ebben az esetben a következő megrendelésedet már csak előre utalás esetén tudjuk ismét kiszállítani Neked.

Utánvételes csomagodat készpénzzel és bankkártyával is kifizetheted a futárnál. Amennyiben készpénzzel szeretnél fizetni, kérjük, hogy pontos összeget készíts elő, ezzel is segítve a Futár munkáját.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegyed át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával.

Amennyiben tévedésünkből kifolyólag nem a megfelelő rendelés került volna kiszállításra hozzád, kérjük értesítsed az ügyfélszolgálatunkat, a +36-30/932-8658 telefonszámon vagy az info@almodjotthont.hu e-mail címen, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk. A visszaküldés költsége ebben az esetben természetesen minket terhel, így kérjük a feladásról szóló igazolást e-mail-ben küld el Nekünk, illetve a levélben kérjük tüntesd fel a bankszámlaszámod is, hogy mielőbb visszautalhassuk a szállítási díjat.

Házhoz szállítás kiszállítási díjai:

0 – 9999 Ft-ig a szállítási költség előre utalás esetén 1390 Ft (utánvételes csomag esetén 1690 Ft
10000 – 19999 Ft-ig a szállítási költség előre utalás esetén 1190 Ft (utánvételes csomag esetén 1490 Ft
20000 Ft felett díjtalan a kiszállítás

GLS CsomagPonton belföldön

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken, különböző profilú üzletekben, az ország közel 200 településén több mint 750 helyen vár Téged.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

- Ha napközben ritkán vagy otthon, és ezért nem tudsz a futárra várni,
- Ha szívesen kihasználnád az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
- Ha gyakran vagy úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

Az alábbi linken található kereső segítségével egyszerűen kiválaszthatód a Neked legközelebbi átvevőhelyet.
CsomagPont kereső

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

- Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Neked, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheted.
- Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznod kell az átvételnél, ezzel is segítve az átvételi ponton dolgozók munkáját.
- Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehetsz a csomagodért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
- A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
- Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheted az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az adott átvevő helyek nyitva tartásáról, illetve a kártyás fizetési lehetőségekről az alábbi linken találsz tájékoztatást:
CsomagPont kereső

CsomagPontra történő kiszállítás díjai:

0 – 9999 Ft-ig a szállítási költség előre utalás esetén 950 Ft (utánvételes csomag esetén 1290 Ft
10000 – 19999 Ft-ig a szállítási költség előre utalás esetén 790 Ft  (utánvételes csomag esetén 1090 Ft
20000 Ft felett díjtalan a kiszállítás

Webáruházunkban jelenleg két fizetési mód közül választhatsz.

Előre utalással – Banki átutalással

Lehetőséged van a megrendeléskor az előre utalást választani.
Ebben az esetben a webáruházban leadott rendelésed összekészítése után küldjük meg számodra a díjbekérő számlát, mely tartalmazza az utalandó összeget (ez a megrendelésed összegével egyenlő) illetve a kedvezményezett bankszámlaszámát.

Kérjük, az átutalást csak a díjbekérő számla alapján indítsad el!

A csomagokat ebben az esetben csak a banki átutalás beérkezése után adjuk át a szállítónak.

Utánvételes fizetés

Megrendelésed ellenértékét a csomag kézhez vételekor egyenlítheted ki.

Utánvételes vásárlás esetén, a szállítási költséghez 350 Ft-os utánvételes kezelési költséget számítunk fel, mely a szállítási költséggel automatikusan hozzá adódik a megrendelés végösszegéhez.

Természetesen az ingyenes szállításnál ez az összeg nem kerül felszámításra.

olcsobbat.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac