Gyakran Ismételt Kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  • Lehet a webáruházban regisztráció nélkül is vásárolni?
  • Miért érdemes a webáruházba regisztrálni?
  • Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
  • Telefonon szeretnék rendelést leadni, van erre lehetőségem?
  • Személyes vásárlásra illetve a termék megtekintésére van lehetőségem?
  • Tudok külföldi szállítási címre rendelni?
  • Minden termék raktáron van?
  • A kosárban lévő termékeim közül pár darab eltűnk, mi ennek az oka?
  • Mi az a KUPON kód? Illetve, hogy juthatok KUPON-hoz?
  • Nem kaptam visszaigazoló email-t a rendelésemmel kapcsolatban. Mi ilyenkor a teendőm?
  • Hogyan tudom a megrendelést kifizetni?
  • Mennyi a szállítási idő?
  • Nem kaptam visszaigazoló email-t a rendelésemmel kapcsolatban. Mi ilyenkor a teendőm?
  • Hogyan tudom visszamondani a megrendelésemet?
  • Mit tegyek, ha a csomag érkezéskor sérült?
  • Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, mégsem ezt akartam vásárolni?
  • Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Lehet a webáruházban regisztráció nélkül is vásárolni?
Az Álmodj Otthont webáruházban regisztráció nélkül is lehet vásárolni!

Miért érdemes a webáruházba regisztrálni?
- Saját felhasználó fiókodban egyszerűen tudod kezelni az adataidat, megrendeléseidet.
- Gyorsabb vásárlás, hiszen a rendelések leadásakor nem kell minden egyes alkalommal megadnod a szükséges adatokat, azokat a rendszer automatikusan kitölti Neked.
- Amennyiben vannak olyan termékek, amelyeket már kiválasztottál, de pl. egy későbbi alkalommal szeretnéd megvásárolni, félreteheted azokat a kedvencek listába, ahonnan bármikor egyszerűen visszakeresheted, és egy későbbi időpontban akár meg is vásárolhatod.
- Illetve regisztrált vásárlóink Hűségpontokat gyűjthetnek, melyeket vásárlásaik alkalmával beválthatnak. A Hűségpont rendszerről bővebben tájékozódhatsz az alábbi linken.

Mit tegyek ha elfelejtettem a jelszavamat?
Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, úgy kattints a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtettem a jelszavamat” szövegre.
Itt add meg a regisztrációkor magadott e-mail címedet.
Ez után fogsz kapni egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “PROFIL” menünél az “ADATMODOSÍTÁS” menü pontban meg tudsz változtatni.

Telefonon szeretnék rendelést leadni, van erre lehetőségem?
Jelenleg sajnos telefonon leadott rendelést nem tudunk fogadni, hiszen ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy minden adatot pontosan sikerül rögzíteni. Amennyiben a rendelés leadása közben elakadsz, vagy nem boldogulsz, keress Minket bizalommal, szívesen segítünk telefonon.

Személyes vásárlásra illetve a termék megtekintésére van lehetőségem?
Jelenleg sajnos nincsen személyes vásárlásra lehetőség, illetve bemutatótermünk sincsen.
A termékek leírásában próbálunk minden fontos adatot összegyűjteni, amellyel megkönnyítheti a vásárlást Vevőink számára. Amennyiben bármilyen plusz információra van szükséged, úgy vedd fel Velünk a kapcsolatot és Mi minden kérdésedre szívesen válaszolunk.

Tudok külföldi szállítási címre rendelni?
Jelenleg csak magyarországi címre szállítunk!

Minden termék raktáron van?
Webáruházunkban nagy gonddal figyelünk arra, hogy mindig az aktuális raktárkészletet lássák a vásárlóink. Az aktuális raktárkészletet a kategória oldalon és a termék oldalán is megtalálható. Amennyiben egy termék nincs készleten - vagy kevesebb darab van belőle, mint amennyit Te vásárolni szeretnél - úgy kérjük írj Nekünk az info@almodjotthont.hu email címre vagy a rendelés leadásakor jelezd felénk a megjegyzés rovatban, így a termék beérkezése után adjuk csak fel a csomagodat!  Amennyiben hosszabb időt vesz igénybe a beszerzés, úgy felvesszük Veled a kapcsolatot és mindenképpen egyeztetünk.

A kosárban lévő termékeim közül pár darab eltűnk, mi ennek az oka?
A kosaradba helyezett termékeket 1 hónap után minden esetben töröljük.
Tudnod kell azonban, hogy a kosárba helyezett termékek nem jelentenek foglalást, így amennyiben azt időközben más megvásárolja, a Te kosaradból az kikerülhet.

Mi az a KUPON kód? Illetve, hogy juthatok KUPON-hoz?
A webáruház által kiadott KUPON kódot a megrendelés leadásakor a Szállítás és fizetés oldalon tudod megadni.
KUPON- t jelenleg a Facebook oldalunkon szoktunk meghirdetni nagyobb események alkalmával (Anyák napja, Húsvét, Karácsony, Álmodj Otthont Webáruház születésnapja stb.)

Nem kaptam visszaigazoló email-t a rendelésemmel kapcsolatban. Mi ilyenkor a teendőm?Visszaigazoló email-t a rendelés leadása után pár perccel meg kell kapnod.
Amennyiben mégsem találod a postafiókodban, úgy kérjük nézd meg a kéretlen levelek között - SPAM mappában. Amennyiben így sem jársz sikerrel, kérjük vedd fel velük a kapcsolatot és utánanézünk a rendelésednek. 

Hogyan tudom a megrendelést kifizetni?
A megrendelt termékek ellenértékét előre utalással illetve utánvételesen tud kiegyenlíteni.
Az előre utalás esetén a csomag összekészítése után elküldjük Neked a díjbekérőt, mely kiegyenlítése után adjuk át a csomagodat a futárnak.
Utánvételes fizetés esetén a megrendelésedet a futárnál tudod kifizetni készpénzzel vagy kártyás fizetéssel.

Mennyi a szállítási idő?
A szállítási idő maximum 2-3 munkanap.

Hogyan tudom visszamondani a megrendelésemet?
Rendelés lemondása esetén kérünk, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén:
Email: info@almodjotthont.hu
Telefonszám: 06-50-104-8819

Mit tegyek, ha a csomag érkezéskor sérült?
Webáruházunkban nagy gonddal és odafigyeléssel készítjük össze és csomagoljuk be a megrendelt termékeket. Sajnos azonban így is előfordulhat, hogy sérült csomagolásban kapod meg a megrendelésedet.
Amennyiben a csomagoláson látható sérülés vehető észre, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, illetve a sérülés esetén a csomagot nem vagy köteles átvenni, azonban ilyen esetben is kérjük vetess fel jegyzőkönyvet.
Amennyiben a sérülésnek a dobozon nem voltak látható nyomai, de a megrendelt termék mégis sérült vagy törött, úgy legkésőbb az átvételtől számított 3 napon belül jelezni kell a webáruház felé írásban a panasz, mivel Mi is csak ebben az esetben tudunk reklamálni a futárcég felé.
Utólagos - 3 napot meghaladó és/vagy jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban figyelembe venni.

Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, mégsem ezt akartam vásárolni?
Amennyiben a megvásárolt termék mégsem nyerte el a tetszésedet, úgy kérjük küld vissza azt az alábbi címre: 
2011 Vasút sor 80. fsz/1 -  Álmodj Otthont Webáruház.
Az elállási szándékodat kérjük e-mail-ben is jelezd felénk az alábbi címen: info@almodjotthont.hu
A visszaküldés költsége ebben az esetben a Megrendelőt terheli.

Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?
Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg az info@almodjotthont.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és amennyiben szükséges csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdra minden esetben a legrövidebb időn belül megoldást keresünk.